10 noiembrie 2009

About me

Cred ca trebuie sa ma prezint...ah si cat urasc sa fac asta. Ok so ma numesc Elena, Helen, Bling, Alexandra, deja v-am bagat in ceata nu?  Denumirile imi sunt diferite in functie de preferintele prietenilor deci ramane la alegerea voastra cum imi spuneti . Asa sa revenim am 17 ani, sunt din Focsani si am planuri mari pentru viitor dar momentan sunt in procesul de maturizare:)) de fapt nu, nu ma maturizez inca vreau sa copilaresc. Ce imi place sa fac: hmmm sa rad cat mai mult si din nimic. Ce nu imi place sa fac: sa invat la franceza si la stiinte. Familia mea este formata din trei membri, mama, tata si copil (adica eu) cred ca v-ati dat seama ca nu am frati din pacate...in fine acum nu trebuie sa imi plang de mila ca am avut parte de acest ghinion. Ce sa mai spun...prineteni hmmm...am. Sa nu va asteptati sa fac o lista deoarece nu o sa fac pentru ca nu am prienteni ca sa ii intorc cu lopata si sa ii schimb ca pe sosete...de fapt "prietenii" din astea sunt multe oriunde mergi dai de ele eu ii am doar pe ai mei parinti, pe el, acel el, si pe ele...cum spuneam nu am un munte de "BFF"  ce este mult strica. Cam asta este tot oricum am multe sa va spun chiar foarte multe. Ah am uitat sa ca eu vad in acest blog un jurnal si un mod prin care o sa ma cunoasteti mai bine. XoXo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu