11 noiembrie 2009

Aberatie.

Astazi la ora de stiinte am ramas uimita de ce am auzit, in sensul rau al cuvantului. Dupa ce ne-a predat profesorul niste chestii despre substante a inceput sa ne povesteasca, de fapt sa ne spuna parerea lui despre Dumnezeu. Si ce credeti ca a spus? Numai aberatii. Nu ii inteleg deloc gandirea cum sa spuna ca Dumnezeu este un fel de extraterestru si ca El are un laborator foarte dezvoltat unde isi creaza experimentele:|. Altceva...ca steaua care o calauzea pe Fecioara Maria cand il avea in pantece pe Domnul Isus Hristos era de fapt o nava extrateresta care a implantat in Fecioara Maria un spermatozoid. Am ramas uimita de cuvintele sale. Cred ca este un mare pacat sa crezi asa ceva. Eu una nu pot sa ma gandesc la asemenea lucruri pentru ca am fost crescuta intr-un fel si anume sa cred in Dumnezeu ca fiind o putere divina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu