25 noiembrie 2010

Revenire.

Adevarul este ca am cam uitat de micul meu blog. Am fost ocupata cu alte chestii. Problema este ca habar nu am despre ce sa scriu. Ma gandeam sa schimb aspectul blogului. Voiam sa pun un skin de sezon [ca tot se apropie iarna] dar tot ce am gasit au fost numai skin-uri cu stelute si globuri...si mi-am zis ca mai bine o las balta pentru ca oricum m-am obisnuit cu skin-ul asta. Se apropie iarna, draga mea iarna. Nu cred ca o sa am o iarna tocmai stralucita...am motivele mele sa cred asta. Are rost sa spun motivele?! Ăăăă...stai sa ma gandesc. Nu, nu are! Pentru ca oricum nu cred ca ar conta pentru cineva. Mai mult...sunt sigura ca blogul asta este citit si de unele "panarame" care abia asteapta sa barfeasca: "ai vazut fataaaa ce a scris aia pe blog?". Sunt satula. In fine. Aveam o groaza de planuri pentru vacanta asta dar mi-au cam fost date peste cap. Poate pana la urma o sa fie totul bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu