3 septembrie 2010

La naiba cu raceala asta. Din cauza ei nu pot sa ies din casa. Parca imi face cu ochiul usa de la dulap ca sa ma imbrac si sa ies afara [:))]. Ma gandesc la un subiect anume cu care sa ma lupt aici pe blog. 

Da. Stiu. MINCIUNA. Toata lumea minte, asa ca este subiectul perfect in jurul caruia sa ma invart.

Cum ar fi lumea fara minciuni? Incerc sa mi-o imaginez, dar nu pot. De ce? Pentru ca este imposibil ca lumea sa traiasca fara minciuni. Tocmai asta este, traim aproape numai in minciuni. Uneori este chiar vital sa minti. Minciuna apare dintr-o varietate de motive, unele cu intentia constienta, altele fara. Daca as spune ca nu mint, as minti [ :))]. Mint de fiecare data cand simt ca este necesar sa o fac. De cele mai multe ori mint pentru a ma apara pe mine. Uneori nu imi dau seama de gravitatea minciunii si ii bag in "belele" si pe cei din jurul meu, dar pana la urma asta este minciuna implica si riscuri.

„A minti spre folosul tau e o inselaciune, a minti spre folosul altcuiva e o frauda, a minti pentru a dauna e calomnie; dintre toate soiurile de minciuna, acesta e cel mai josnic. A minti fara folos nici paguba pentru tine sau pentru altii nu este a minti: nu e minciuna, e fictiune.”J.J. Rousseau

Mi s-a parut interesanta afirmatia si m-am gandit sa o postez. Pe langa faptul ca este interesanta, este si adevarata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu