26 mai 2010

Mi-e dor de ceea ce nu am avut niciodata cu adevarat

Nu inteleg...de ce trebuie sa apara mereu cand ma simt mai bine? Parca ar face intentionat sa imi stearga zambetul de pe buze doar cu o singura privire. E aiurea sa ma gandesc zilnic la aceiasi persoana. In adancul meu mai exista o speranta care atarna de un fir de ata. Stiu ca ata aceea se va rupe. Si ce daca stiu? Eu sunt oarba si nu vreau sa vad asta. Sunt oarba pentru ca am privit situatia cu o naivitate prosteasca si nu am stiut sa ma impun...iar acum imi este dor...imi este dor de ceea ce nu am avut niciodata cu adevarat. Nu o sa regret niciodata ca nu am analizat lucrurile cu atentie cand a fost cazul...si nu o sa regret noptile in care ochii imi erau inundati de o mare de lacrimi si imi simteam sufletul cum se sfasie iar eu tot ce puteam sa fac era sa ma rog sa uit de tot ce a fost si sa merg mai departe. De ce mereu trebuie sa revin la acelasi subiect?...Imi este atat de dor...



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu