22 martie 2010

E greu sa ma prefac...

Tot ce fac este sa ma prefac, ma mint singura, ceea ce sunt la exterior este doar o minciuna. Imi este greu...asta este adevarul. De fapt am momente cand imi este greu, cand ma apuca dorul si momente cand imi este foarte bine, cand rad cu lacrimi chiar. Asta este oricum eram constienta de la bun inceput ca drumul asta comun va lua sfarsit. Nu ma simt vinovata pentru ca s-a terminat, stiu ca nu sunt vinovata. Important este ca am invatat ceva si din asta si anume ca cel care este mai indiferent are mai mult de castigat. Asa o sa fiu si eu de acum inainte INDIFERENTA...mi-am promis si o sa ma tin de promisiuna facuta. Nu imi este rusine sa recunosc ca din toti baietii cu care am fost el mi-a fost cel mai drag. Astazi a fost aiurea la liceu...am incercat sa arat ca nu imi pasa si ca nu m-a afectat deloc despartirea asta, cred ca mi-a iesit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu