23 ianuarie 2010

Am nevoie de ajutor.

Da...eu chiar cer ajutorul. Cui? Voua. Lui in special. Am nevoie de el mai mult ca oricand. Am nevoie sa ma tina aproape si sa nu ma lase la greu, sa ma ajute sa arat ce am de aratat, sa ma ajuta sa gasesc cheia care m-a inchis in mine. Vreau ca totul sa fie bine, vreau sa nu mai fiu o PROBLEMA. De ce oare imi e rusine? De ce oare nu arat ce simt? Ce mi se intampla? De ce te fac sa devii distant? Cu Ioana nu am mai vorbit de mult. Cred ca si ea s-a distantat...poate nu are timp, poate e ocupata. Nu vreau sa o deranjez. Totul merge asa prost. Nu mai inteleg nimic. Vreau vacanta sa am timp sa imi asez gandurile, sa elimin tot ce este rau. Dar ceea ce am nevoie cel mai mult este sa imi petrec cat mai mult timp cu el. Am atatea sa ii spun...dar nu imi gasesc cuvintele. E aiurea... eu sunt aiurea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu